Stworzenie reklamy w wirtualnej sieci dla agencji ubezpieczeniowej z Lublina może na początku wydawać się trudne. Nie mówiąc już o całym, przemyślanym planie marketingu internetowego. Nie można jednak ignorować rozległych możliwości, jakie daje nam obecnie technologia. Jak wejść na wyższym poziom połączenia z klientem firmy ubezpieczeniowej? Podpowiedzą Orły Ubezpieczeń!
Agent ubezpieczeniowy i profil na Facebooku
Strony internetowe odchodzą już do lamusa, teraz trzeba być bliżej. Facebook, Instagram, a może Twitter? Wybór platformy należy do Ciebie, ale wiedz, że najważniejsza jest bieżąca aktualizacja. Informuj o wszelkich nowinach w Twoim biurze ubezpieczeń w Poznaniu – zainteresowani właśnie tego się domagają. Tylko codzienne wstawianie zdjęć, filmików czy postów wyniesie profil firmy na tablice użytkowników. Umieszczaj również swoje materiały w grupach na Facebooku miasta, w którym funkcjonujesz. Taki zabieg sprawia, że Twoje posty zobaczy więcej osób, które potencjalnie mogą być zainteresowane Twoimi usługami.
Kontakt agenta z klientem poprzez media społecznościowe
Utworzenie Facebooka lub Instagrama naszego biura ubezpieczeń w Radomiu daje niebywałą możliwość bezpośredniego kontaktu z naszymi klientami. Możemy im nie tylko przedstawiać naszą ofertę w zamieszczanych postach, ale również odpowiadać na pytania, pojawiające się w komentarzach. Skraca się więc dystans, który tworzyły niegdyś strony www. Zainteresowani nie boją się pytać i zrobią to przez dostępne na platformach społecznościowych komunikatory. Będziemy wówczas mogli szybko zastosować znane nam techniki sprzedażowe, by zaprosić przyszłych klientów na rozmowę w biurze.
Agent ubezpieczeniowy i certyfikaty
Klient, który zagląda do naszego biura ubezpieczeń rozgląda się w poszukiwaniu dokumentów czy innych dowodów, które mogłyby poświadczyć, że agent jest osobą rzetelną i godną zaufania. Najprościej można to uzyskać poprzez umieszczenie na ścianach certyfikatów lub dyplomów. Nie mogą to być jednak wykreowane przez nas w Wordzie listy pełne zachwytów nad samym sobą, które wydrukujemy w drukarni. Bądźmy uczciwi i weźmy udział w plebiscycie Orły Ubezpieczeń, gdzie po uzyskaniu tytułu laureata można zakupić autentyczne materiały marketingowe, potwierdzające zaufanie, jakim się cieszymy. Wyróżnienia w plebiscycie są przyznawane na podstawie pozytywnych ocen, które w Internecie przyznali nam klienci, m.in. na Facebooku, Google Maps czy Zumi. Średnia ze znalezionych, przez skrypt komputerowy, liczb musi przekroczyć 8, byśmy mogli cieszyć się z tytułu laureata. Edycje organizowane są dwa razy do roku, by wybrać najlepszych w każdym powiecie, a za drugim razem: w całej Polsce.