W ostatnich tygodniach Główny Inspektor Sanitarny wydał specjalny komunikat do seniorów. Jako szczególnie narażeni na koronawirusa powinni minimalizować ryzyko zarażenia. Sytuację pogarsza fakt potwierdzonych przypadków na Opolszczyźnie.
Zaleca się, by seniorzy ograniczyli przebywanie w miejscach publicznych i pozostali w domu. Ich bliscy, ale także wolontariusze powinni pomóc w codziennych obowiązkach i zakupach.
W odpowiedzi na potrzeby pacjentów, sklep Senioralny dostarcza zamówione telefonicznie produkty ze sklepu medycznego do osób na terenie Strzelec i okolic.
Obniżona odporność? Pamiętaj o tym seniorze!
Bardzo ważne jest, by ograniczyć przebywanie w miejscach publicznych. Wpływa to nie tylko na nasze zdrowie, ale i na zdrowie naszych bliskich. Każdemu seniorowi oraz osobom o obniżonej odporności zaleca się:
- poprosić o pomoc bliskich lub skorzystać z dowozu produktów ze sklepu, apteki czy sklepu medycznego,
- po przyniesieniu produktów ze sklepu, należy umyć ręce wodą z mydłem przez co najmniej 20 sekund albo zdezynfekować ręce specjalnym płynem (zawierającym min. 60% alkoholu),
- przy kontaktach z innymi ludźmi należy zachować bezpieczną odległość około półtorej metra.
Dostawa na telefon – to bardzo proste
Osoby, które korzystają z produktów medycznych, a także ich opiekunowie, nie muszą już osobiście jechać do sklepu medycznego. Sklep Senioralny w Strzelcach Opolskich (ul. Marka Prawego 9) oferuje możliwość bezpłatnego dowozu różnych produktów na terenie Strzelec i okolicznych miejscowości. Specjalnie zatrudniona osoba dowiezie za darmo pod drzwi seniora potrzebne produkty refundowane przez NFZ.
Otrzymujemy wiele pytań od pacjentów, dlatego przygotowaliśmy listę najważniejszych odpowiedzi:
Jak zamówić?
Zakupy można zrobić zdalnie w sklepie internetowym www.senioralny.pl lub zamówić przez telefon +48 510 106 299 w godz. od 9.00 do 17.00.
Jak wygląda płatność?
Możesz zapłacić kartą lub gotówką kierowcy, lub w przypadku zamówienia on-line zapłacić z góry.
Czy mogę zrealizować wniosek na produkty refundowane na NFZ?
Tak, realizujemy wnioski refundowane na NFZ, np. na pieluchomajtki czy wyroby stomijne. Pracownik sklepu przez telefon zbierze wszystkie istotne informacje, a Ty będziesz musiał tylko przygotować wniosek jak przyjedzie kierowca.
Jakie produkty mogę zamówić?
Możesz zamówić większość produktów dostępnych w sklepie medycznym, w tym refundowane na NFZ. Wśród produktów, które dowozimy, znajdują się: pieluchomajtki, wyroby stomijne, wózki inwalidzkie, sprzęt toaletowy, balkoniki i podpórki. Jeśli potrzebujesz innych produktów, skontaktuj się telefonicznie.
Czy nie zarażę się od kierowcy?
Zarówno personel w sklepach jak i nasz kierowca przestrzegają zaleceń związanych ze zmniejszeniem ryzyka zakażenia, m. in. regularnie dezynfekują i myją ręce, noszą rękawiczki i używają maseczek.
Oferujemy też wypożyczalnię sprzętu rehabilitacyjnego: łóżek i wózków inwalidzkich z dowozem bezpłatnym.
Nie ryzykuj! Zostań w domu! Zadzwoń +48 510 106 299 i zamów darmową dostawę do domu.
Komentarze