Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 23 kwietnia 2024 22:05

Pozycjonowanie strony w Google – jakie działania prowadzić, by osiągnąć dobre efekty?

SEO i pozycjonowanie to złożony, indywidualny i wieloetapowy proces. Wszystkie jego części są rozłożone w czasie, wymagają odpowiednich strategii oraz znajomości różnych zagadnień czy narzędzi. Tylko doświadczeni specjaliści dokładnie wiedzą, jakie elementy wpływają na efektywne pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach i jak je zoptymalizować, aby Twoja firma osiągnęła sukces. Poniżej przedstawiamy najważniejsze elementy procesu SEO wraz z krótkimi wyjaśnieniami. Dowiedz się, jakie działania mogą zostać podjęte, aby Twoja witryna znalazła się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce Google.
  • 16.10.2020 09:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Pozycjonowanie strony w Google – jakie działania prowadzić, by osiągnąć dobre efekty?

Audyt SEO

W każdej dobrej agencji na początku współpracy Twój indywidualny opiekun SEO przeprowadza dokładny audyt usługi. Analizuje strukturę serwisu internetowego, jego zawartość, zgodność z obowiązującymi wymaganiami algorytmów Google oraz wiele innych elementów, które mają wpływ na pozycję serwisu w wyszukiwarkach. Dzięki tej szczegółowej analizie SEO, specjalista będzie mógł przyjąć idealną strategię pozycjonowania dla Twojego serwisu i zaplanować pracę nad osiągnięciem wysokich pozycji. Audyt SEO to wstęp do tego, by zagwarantować skuteczne pozycjonowanie strony w Google.

Wybór słów kluczowych

Aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów, Twoja witryna powinna znajdować się na wysokich pozycjach dla wybranych słów kluczowych. Frazy kluczowe są dobierane w taki sposób, aby spełniały oczekiwania internautów, poszukujących usług lub produktów oferowanych przez Twoją firmę. Doświadczony konsultant przeanalizuje nie tylko daną stronę internetową, ale także konkurencję – w celu dobrania najlepszego zestawu słów kluczowych.

Budowa treści

Na podstawie audytu przeprowadzonego przez opiekuna SEO oraz analizy serwisów konkurencji, wykwalifikowani copywriterzy powinni przygotować atrakcyjne dla czytelników, odpowiednio nasycone frazami kluczowymi treści. Są one jednym z najważniejszych czynników, dzięki którym serwis jest uznawany przez wyszukiwarkę za wartościowy. Dobra treść to nie tylko wyższe pozycjonowanie strony w Google, ale także bardziej przydatne informacje dla internautów, wpływające na profesjonalny wizerunek Twojej firmy. Skuteczne SEO i pozycjonowanie nie istnieje bez interesujących, przejrzystych oraz odpowiednio nasyconych frazami kluczowymi tekstów.

Optymalizacja strony internetowej

To etap, na którym wprowadzane są zmiany w serwisie, w tym wstawianie nowych tekstów, porządkowanie struktury strony, ułożenie adresów URL, zadbanie o metadane czy linkowanie wewnętrzne. Optymalizacja serwisu to działanie cykliczne, powtarzane w razie potrzeby w dowolnym momencie, aby pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach było maksymalnie efektywne. Dzięki optymalizacji przygotowanej przez specjalistów istnieje duża szansa, że pozycja Twojej witryny w Google poprawi się również dla innych fraz. To działanie zapewniające wiele pozytywnych skutków – od wzrostu popularności oferty firmy, przez poprawę wizerunku, aż po wymierne zwiększenie zysków.

Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt.pl

--- Artykuł sponsorowany ---